Američki brand Guess ove je jeseni angažirao Camilu Cabello, američku multiplatinastu autoricu i pjevačicu kubano-meksičkog porijekla, kako bi zajedno s Alexom Dellisolom bila zaštitno lice advertising kampanje za Guess Jeans. Nakon što je objavila hit singl 'Crying in the Club', Camilina karijera nastavlja uzlaznom putanjom upravo zahvaljujući angažmanu u posljednjoj modnoj kampanji. 'Ne znam šta bi bilo uzbudljivije od ove nevjerojatne kampanje i partnerstva s Guessom', izjavila je Cabello. 'Oduvijek sam voljela njihovu estetiku i nisam ni mogla zamisliti da će mi se toliko posrećiti da postanem dio te estetike'. Pod umjetničkim vodstvom Paula Marciana, kreativnog direktora Guess Inc., kampanju je snimila fotografkinja Tatjana Gerusova u pustinji Palmadale, u Kaliforniji. Zamišljena tako da prati zaljubljeni par dok na putu traga za strašću i uzbuđenjem, kampanja oslikava tradiciju brenda kroz majice iz ere logomanije devedesetih i predimenzionalnim jeans jaknama. Inače, ovogodišnju žensku kolekciju karakteriziraju različite forme, uglavnom od jeansa, od predimenzioniranih jakni, uskih traperica s visokim strukom, strukiranih majica i košulja koje definiraju grudi. Jakne u više boja ili s leopard uzorkom, kojima posebnost daju detalji od eko krzna, ove sezone će svaki outfit učiniti posebnijim. Ove sezone vraćaju se i majice s vintage logom nastavljajući prepoznatljivu Guess tradiciju. Za muškarce ove sezone ključni komadi su predimenzionirane college jakne i pilotske jakne. Različiti modeli traperica i jakni od iskidanog ili kiselinom ispranog jeansa imaju istaknuto mjesto u jesenskoj Guess kolekciji.

Pogledajte video za novu Guess kampanju: https://www.youtube.com/watch?v=UyegpFYZ-_s Fotografije Instagram i promo