Story radio
Početna Fashion 205 prikaza 15. travnja 2019.

Ženstvena kolekcija Chameleon kruna petnaestogodišnjeg modnog stvaralaštva

Slavljenička modna predstava zagrebačkog dizajnerskog dvojca ELFS

Petnaestogodišnji stvaralački ciklus Aleksandra Šekuljice i Ivana Tandarića sinoć je okrunjen na uistinu posebnoj modnoj predstavi u srcu Zagreba. Hrvatski institut za povijest otvorio je svoja vrata brojnim uzvanicima, a zvijezda večeri bio je ELFS – brand koji je obilježio i promijenio hrvatsku modnu scenu svojom vizijom i poslovnom strategijom, neiscrpnom inspiracijom i kreativnošću te revijama koje su oduvijek zabavljale, oduševljavale i pomicale granice. Moda je za ovaj dizajnerski dvojac životni put kojim ponosno koračaju, ona se mijenja, diše i razvija zajedno s njima, što pokazuje i najnovija kolekcija za proljeće i ljeto Chameleon, predstavljena na još jednoj uspješnoj reviji u samostalnoj produkciji.

Modna se pista protezala raskošnom Zlatnom dvoranom i Pompejanskom sobom, a Frangešovi brončani reljefi, Tišovljeve stropne slike te Bukovčeve i Medovićeve "kraljevske" slike, samo su neka od vrijednih umjetničkih djela koja su svojom estetikom na najbolji mogući način zaokružila ovu slavljeničku modnu priču. Riječ je o ženstvenoj i vrlo pročišćenoj kolekciji koja odiše jednostavnošću i elegancijom. ELFSI žele istaknuti duh samouvjerene moderne žene koja ima svoja različita lica i uživa se igrati s modom. Kolekcija Chameleon, kako i samo ime kaže, daje veću slobodu te kreativnost kroz odijevanje, a žena s lakoćom kombinira odjevne komade, prilagođava ih raznim ulogama te tako izražava svoju individualnost. 

Okosnicu čine haljine koje se pojavljuju u rasponu od formalnih, koje su puno konzervativnije i zagasitijih boja, do onih razigranijih za posebne prigode. ELFS djevojka nema samo jedno lice i jednako se dobro osjeća u lepršavim i dugim haljinama, kao i u čipkastim te romantičnim, a upravo ta različitost, koja se proteže cijelom kolekcijom, omogućit će svima da pronađu svoj omiljeni komad. Dečki se ni ovaj se put nisu odrekli boja – iako se može vidjeti široka paleta boja te hrabro korištenje žute, fuksije i svijetlo plave, najdominantnija je puderasto roza. Predstavljena su i elegantna odijela modernog kariranog uzorka s dvorednim kopčanjem, ali i ona jednostavnija u crnoj, tamnoplavoj i crvenoj boji. Kako ELFSI ništa ne prepuštaju slučaju, tu je i čarobna linija dnevnih i večernjih torbica kao i naočala koje će zaokružiti svaku kombinaciju. 

“Jako smo sretni što upravo u ovoj veličanstvenoj dvorani obilježavamo naš jubilej, zajedno s  brojnim prijateljima i partnerima, koji su uz nas od samih početaka. Kada smo pokretali ELFS imali smo samo jednu želju, raditi i uživati u onom što volimo. Nikad se nismo previše opterećivali velikim uspjesima i onime što bismo trebali postići. Možda je upravo to i tajna svega što je iza nas, svih prekrasnih trenutaka, suradnji i kolekcija koje su mnogima obilježile najposebnije životne trenutke“ – izjavio je Ivan Tandarić te je dodao: “Ovom se prilikom želimo zahvaliti i na brojnim čestitkama od onih koji nažalost nisu mogli biti s nama. Posebno nas je obradovala Kolinda Grabar Kitarović koja nas je pred sami početak iznenadila velikim buketom cvijeća. To je još samo jedna potvrda našeg rada te relevantnosti našeg branda na domaćem tržištu.“  

Rođendansku reviju podržala je i Hrvatska turistička zajednica, a iz prvih redova reviju je pratio Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, koji je stigao u društvu supruge Barbare. Nakon prošlogodišnje izrade jedinstvenih uniformi za informatorice, HTZ i u ovoj turističkoj godini nastavlja spajati modu i turizam te uspješnu suradnju s prepoznatljivim modnim brandom. Posebno izrađene uniforme pobuđuju interes publike i partnera na svim važnim turističkim burzama i sajmovima gdje se prezentira hrvatska turistička ponuda, od Londona i Berlina, preko Milana, Moskve, pa sve do Dubaija. Nastavkom suradnje cilj je i dalje podržati i diljem svijeta promovirati sve ono najbolje što Hrvatska ima i nudi.

U modnom spektaklu uživali su i Gari Cappelli, ministar turizma, Marinka Akrap, Petar Grašo, koji je došao na reviju jer će sudjelovati u regionalnoj kampanji obilježavanja 60 godina Vegete, potom Indira Levak, Tatjana Jurić, Barbara Nola, Ana Begić Tahiri, Nikolina Pišek, Tihana Harapin Zalepugin, Danijela Gračan, Doris Pinčić Rogoznica, Marijana Batinić, Lelja Filipović, dizajnerice Boudoir, Domenica Žuvela, Mia Dimšić, Ivana Šundov, Borna Kotromanić, Mirjana Mikulec, Andrea Andrassy, Lidija Bačić, Iris Androšević Pinjuh, Nenad Korkut, Dalibor Petko, Tomislav Petranović, Ivana Delač, Ivana Mišerić, Andrea Ivančević, Ecija Ivušić, Larisa Lipovac, Ines Preindl, Antonija Stupar Jurkin, Ante Vrban, Korina Karlovčan te brojni drugi prijatelji i partneri jednog od najuspješnijih hrvatskih modnih brandova. Proslavila se nastavila u ELFS&bubbles baru uz nastup hrvatskog DJ-a Mike & Me.

Pokrovitelji sedme samostalne revije bili su i Podravka koja obilježava 60 godina Vegete, zatim proizvodi za ljepotu La Roche-Posay, beauty partner Urban Decay, Teta Violeta čiji deterdžent za pranje obojene odjeće jednostavnog naziva Vesh preporučuje ovaj modni dvojac, svježi aromatični talijanski prosecco Bottega, tonik Thomas Henry, Fritz kola te šampanjac Piper Heidsieck koji na pistu stiže izravno iz pokrajine Champagne u Francuskoj. Tu su i Akta, jedna od vodećih hrvatskih tvrtki specijaliziranih isključivo za proizvodnju vrećica, Kempinski Hotel Adriactic, prestižni hrvatski golf i spa resort s pet zvjezdica, smješten nadomak mora u ruralnom okruženju sjeverozapadne Istre, zdravi napici Vitamin Well, časopis Farmacia on the go, tjednik Story i Janaf. 

Dio kolekcije već je dostupan u ELFS dućanima u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Mostaru i Frankfurtu, kao i na njihovom online dućanu, a ostatak će stići već u narednim danima.  Više informacija o modnom brandu ELFS može se pronaći na službenoj internetskoj stranici, Facebook te Instagram profilu.
 

Komentari