U zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema 21. studenog održat će se konferencija DIABLOG. Program će se paralelno odvijati u dvije dvorane i tijekom 11 sati programa raspravljat će se o aktualnim temama vezanim uz hrvatske i regionalne kreatore sadržaja te influencers marketing. Glavna tema trećeg izdanja konferencije, o kojoj će raspravljati više od 30 govornika je autentičnost te su zagarantirana brojna zanimljiva predavanja, prezentacije, radionice i tri okrugla stola.

Ona će, uz voditeljicu i producenticu na RTL-u, Antoniju Blaće, sudjelovati na panelu 'Mediji vs. Influenceri' gdje će s glavnom urednicom časopisa Story, Zrinkom Ferinom pokušati odgovoriti na pitanje mogu li influenceri opstati bez medija i mediji bez influencera te kakva je budućnost njihovog suživota.

Također, pridružit će im se i urednica news videa na 24sata Anela Kuburaš, urednica na portalu Netokracija Tena Šojer, voditeljica marketinga i prodaje portala Journal.hr Kristina Mišlov, voditeljica i Ella Dvornik, nagrađivana blogerica i influencerica.

Dobre primjere suradnji s blogerima predstavit će Hrvatska turistička zajednica, kao i brendovi Reserved i NESCAFÉ Dolce Gusto, koji se ujedno pridružio partnerima konferencije. Mladi blogeri imat će priliku osvojiti suradnju s brendom NIVEA kroz natjecanje Nova zvijezda, čiji je cilj afirmacija novih blogerskih talenata.

Kotizacije za konferenciju dostupne su do 20. studenog po cijeni od 750 kuna na Entrio.hr, a aktualna je i ponuda 2+1.