Dalibor Matanić, Hrvoje Hribar, Zrinko Ogresta, Wim Wenders, Costa-Gavras, Valeria Golino, Neil Jordan, Pawel Pawlikovski, Ralph Fiennes, Wolfgang Fischer, July Delpy. Veerle Baetens, Stellan Skargard - samo su neki od umjetnika koji su s festivala u Cannesu pozvali građane na izlazak na izbore za Europski parlament. Na listi potpisnika manifesta koji govori o važnosti predstojećih europskih izbora je oko 500 imena, među kojima su i autori i glumci iz zemalja izvan Europske unije. No umjetnost oduvijek zna kako povezati ljude i izbrisati granice. Tako je i ovaj put povezala kreativce u zajedničkoj poruci: Europa nije savršena, ali je jedinstvena i predstavlja inspiraciju čitavom čovječanstvu.

Uz zvučna imena i filmaše svjetskog glasa, građane na izlazak na europske izbore pozivaju i brojne nevladine udruge, humanitarci, te privatne kompanije i veliki globalni igrači.  Riječ je o dosad neviđenoj mobilizaciji raznih sektora i industrija. Automobilski div Volskwagen u poruci na 16 jezika upućenoj svojim europskim radnicima ističe kako je ujedinjena Europa zajednički interes. Spotify je pripremio izbornu europsku playlistu; Facebook nudi prigodni okvir za profilnu sliku i oznaku Glasao sam! / Glasala sam!  Snapchat filter, a Instagram je pripremio posebne sličice. Google pak nudi 'doodle' posvećen izborima i notifikaciju-podsjetnik na izlazak na birališta. Tinder u Njemačkoj i Francuskoj korisnike će pitati neka odaberu svoj match za idućih pet godina uz oglas 'Život bez Europske unije je kao Tinder bez matcha', a promovirat će i institucionalnu kampanju Ovaj put glasam. Bolt je najavio kod za popust na vožnju do biračkog mjesta, a Flixbus povrat novca utrošenog na kartu za dolazak do birališta. Lufthansa je još u travnju na jedan od svojih A320 zrakoplova stavila poruku 'Reci da Europi', a iz kompanije poručuju da je riječ o jasnom signalu potpore europskim izborima. No nisu se samo europske tvrtke angažirale u mobilizaciji birača. Američki Lime odlučio je građanima nekih europskih članica na izborni dan besplatno ponuditi korištenje svojih električnih romobila. I sam Europski parlament pomiče granice institucionalne kampanje. Kratki film Izaberite svoju budućnost kojim poziva građane na birališta u kratkom je roku na društvenim mrežama i YouTubeu pogledalo više od 130 milijuna ljudi.