Sve čitateljice magazina Sensa dobro znaju kako je rad na sebi svakodnevan posao. Kao odličan vodič na tom putu, upravo je Sensa s cijelom lepezom svojih aktivnosti najbolji odabir za zdravlje, vitalnost i ljepotu kako duha tako i tijela. To su osjetili mnogobrojni posjetitelji Sensa dana sudjelovavši na besplatnim radionicama održanim ove nedjelje u parku Maksimir. 
Na nekoliko livada i pozornica održan je sadržajima bogat i raznolik program pod vodstvom stručnjaka, mahom suradnika časopisa Sensa. Vježbe joge, programi za pripremu tijela za ljeto, tai chi, opuštajuće gong kupke, vođene meditacije, vježbe streličarstva, Osho meditacije, art terapije samo su neka od događanja... 

Jednako puna i posjećena bila su i predavanja o ženskom zdravlju, svjesnom bivanju i zatvaranju energetskih krugova, te radionice na teme astrologije i psihologije. Ni ovaj put Sensa dan nije zaobišao mališane, pa je tako dječji program vođen sportskim igrama, a za roditelje je bila popularna i tema o ispadima bijesa te komunikacije s djecom.
Aktivne plesne radionice uvijek su zanimljiv dio programa, kao i prezentacije izrade ajurvedske kozmetike, cvjetnih vjenčića, fitoaromaterapije te raw food radionice. Čitanje je vještina koju magazin Sensa intenzivno promovira pa su posjetitelji saznali i koje je najbolje ljetno štivo za dušu, a uz to su mogli prisustvovati i promociji knjiga. Mirisne i prepune bile su radionice izrade prirodnih deodoransa i tolaetnih vodica. 

Svaki Sensa dan humanitarno je obojen. Tako je Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID) od prodaje ranijih izdanja Sense prikupljala sredstva za svoj rad, ali i predstavila svoje aktivnosti. 
Ovogodišnji partneri Sensa dana su kompanije Franck, Jana, Meggle, Himalaya Herbals, Farmacia te kozmetička kuća Avon. Na izložbenim prostorima u sklopu 'zelenog' sajma posjetitelji su se informirali o promotivnim aktivnostima partnera i probali njihove proizvode. 

Primjerice, Meggle je predstavio dva nova Meggle Chia jogurta – s okusom šumskog voća/acerole i ananasa/manga/naranče! Trešnja s Barbadosa, poznatija pod imenom acerola, voće je s najvećim udjelom vitamina C na svijetu. U kombinaciji sa šumskim voćem pruža pravu eksploziju okusa. A u vrućim ljetnim danima nema ništa bolje od osvježavajuće kombinacije ananasa, manga i naranče. Kad se tome pridodaju  blagodati jogurta s niskim udjelom masnoće i superhranjive Chia sjemenke, dobiva se pravi ljetni superobrok.    

Tvrtka Himalaya Herbals prezentirala je niz kvalitetnih proizvoda za oralnu higijenu, njegu tijela, lica i problematične kože te baby njegu, koje su posjetitelji testirali i dobili na dar njihove uzorke. Inače, ova tvrtka koristi drevne rukopise i stoljetno znanje za odabir najboljih biljaka za svaki svoj proizvod i tako jedinstvenu snagu prirode pretvara u proizvode za njegu kože koji služe zdravlju i ljepoti ljudi.

Za Farmacia Sportsko savjetovalište održano je predavanje i savjetovanje magistre Ljerke Kurić Karoli vezano uz Sportsko savjetovalište i kvalitetne dodatke prehrani dok je magistar farmacije i medicinske biokemije Stribor Marković govorio o osnovama fitoaromaterapije.

Tijekom vježbanja različitih vrsta joge, tai chia te meditacija posjetitelji su se mogli okrijepiti uz mineralnu vodu Jana, a uz to na nutricionističkoj radionici i otkriti zašto je ova prirodna mineralna voda – hidracija za vitalnost tijela, ali i uma. 

Novost ovogodišnjeg Sensa dana bio je Mali plac. On je okupio lokalne male proizvođače hrane koji uzgajaju i proizvode hranu na organski, ekološki, biodinamički ili permakulturni način, što je omogućilo posjetiteljima da se upoznaju s domaćim OPG-ovcima (Ekomedo, Eko Miklec, Iris i Branimir delicije, OPG Korade, People2People, Super Danko), kušaju njihove proizvode i kupe zdrave namirnice. 

Sve ovo odličan je poziv da nas posjetite na Sensa danu i sljedeće godine, te širite i dalje svjetlo i pozitvinu nit koju magazin Sensa svakog mjeseca tka! 

Fotografije: Mirko Janković, Josip Regović, Martina Fiorentin za magazin Sensa