Ove subote, u samom srcu Zagreba u Zrinjevcu, lifestyle tjednik Story organizirao je osmi po redu Story Green dan, svoju tradicionalnu manifestaciju kojom obilježava Dan planete Zemlje. Podijeljeno je nekoliko stotina cvjetnih sadnica svim posjetiteljima koji su donijeli neku vrstu ambalaže za reciklažu. Ovaj događaj za cilj je imao na zabavan i posjetiteljima blizak način dočarati kako što bolje i više svojim svakodnevnim izborima ostaviti zeleni otisak u svom životu. 

Po prvi put ovaj program vodi Katarina Moškatelo, koja kaže da se rado odazvala jer je i sama ekološki osviještena. 'Drago mi je sudjelovati u svemu što ima veze sa zelenjem, prirodom i očuvanjem okoliša. Odbijam kupiti automobil jer smatram da je Zagreb dobro povezan javnim prijevoznim sredstvima. Ja sam barem šest godina konstantno na biciklu i odvajam plastiku, papir i miješani otpad, no ono što me ljuti kod nas je što reciklaža još nije dobro regulirana, pa ono što mi građani razvrstamo nužno i ne završi kao reciklirani proizvod. Osim toga, pazim na papire, printam uvijek dvostrano', rekla je Katarina.

Bicikliranje je jedan od takvih stilova života, pa se projektom 'Žbicanj' predstavio Grad Zagreb, promovirajući nadolazeći mjesec svibanj kao mjesec vožnje biciklom. Darinka Jug iz Gradskog ureda za gospodarstvo, zaduženog za održavanje biciklističkih staza u Zagrebu, rekla je kako je grad Zagreb već drugu godinu partner ove manifestacije, a ovaj mjesec nastoje promovirati vožnju bicklima. 'Zadovoljni smo jer se broj biciklista u Zagrebu povećava, u prosjeku 20 tisuća ljudi dnevno vozi bicikle', kazala je.

Boravak u prirodi kroz zabavne sportske utrke promovirao je svjetski poznati brand Tough Mudder sa zanimljivim programom prepreka koji su predstavili na zelenim površinama Zrinjevca. 

Zdrava hrana, biodinamički uzgoj i ekološka poljoprivreda sinonim su za male OPG-ovce koje ujedinjuje Mali plac, a njihovi su se proizvodi mogli osim degustacije i kupiti. Hrvatski brend Biobaza je predstavila svoje nove prirodne proizvode za čišćenje i njegu doma, a Pet Secret, također domaći hrvatski brand, predstavio je svoju liniju prirodnih sredstava za njegu kućnih ljubimaca.

Podršku eventu dali su i Annika baby, Carlsberg te JYSK koji je uz nove modele namještaja predstavio i svoje društveno odgovorno poslovanje te projekt kojim su pošumili Sljeme sa 10 tisuća sadnica stabala.

Zagrebačka Čistoća pobrinula se za dodatne edukacije po pitanju recikliranja a predstavio se i Floraart te najavio ovogodišnju manifestaciju koja će se održavati pod sloganom 'Održivi razvoj', temi koja je itekako bila aktualna i na ovom Story Green danu, koji je ugostio press konferenciju magazina National Geographic na temu Održivog razvoja.

Posjetitelje su zabavljali  fantastičan vokalist Matija Cvek, DJ Dadoo te dječji zbor Zagrebački anđeli, a posebno zanimljivo bilo je na gostujućoj predstavi Black Anthem Theatre Company-a iz Ugande koji su odigrali predstavu na temu Plastika, a sve u sklopu partnerstva s kazalištem Žar ptica.