Da JoomBoos iz projekta u projekt, iz eventa u event pomiče granice dokazuju Totalni JoomBoos, originalni serijali i brojne nagrade koje su za sve to već osvojili. A upravo su izbacili novu seriju 'Savršen spoj', prvi YouTube mjuzikl na ovim prostorima. Ova je nova tinejdžerska serija već u prvih 24 sata prikazivanja probila sve granice. Naime, prva epizoda 'Savršenog spoja' u samo jednom danu skupila je više od 120 tisuća pregleda na JoomBoos YouTube kanalu, a trenutno ju je pogledalo više od 200 tisuća ljudi. Na dan izbacivanja prva je epizoda, također, završila u YouTube trendingu, a društvene mreže bile su prepune fotografija, videa i isječaka 'Savršenog spoja'. Impresivno. Osim činjenice da je gledanošću već prva epizoda oduševila i probila ozbiljne rekorde, ovaj JoomBoosov originalni serijal na jednom mjestu okupio je brojna imena regionalne scene.

U prvoj epizodi, u gostujućoj ulozi, pojavljuje se Damir Kedžo, koji je trenutno zvijezda showa 'Ples sa zvijezdama', kao i mlada, talentirana umjetnica Manuela Svorcan te nekad velika zvijezda, Shomy, kojeg mnogi pamte po ljetnom hitu 'Mi Amore' iz 2013. godine. U 'Savršenom spoju' glumi i Baka Prase, koji je otpjevao i odrepao nekoliko pjesama u seriji, od kojih će jedna, smatraju autori, vrlo vjerojatno postati himnom generacije Z.

Svaka od deset epizoda serije donosi ne samo izvrsne glumačke momente, već i minimalno tri autorske pjesme, na kojima su radili producent i scenarist serije te glazbeni producent Filip Dizdar te reper Fil Tilen. No, uz već spomenute zvijezde domaće i regionalne estrade, u seriji svoje umijeće pokazuju i JoomBoosovi youtuberi Petra Dimić, Filip Dejanović, Nika Pavičić, Borna Rastović te mladi pjevači i glumci za koje će se tek čuti. Možda upravo nakon uloga u 'Savršenom spoju'. Samo neka od tih imena su Lorena Jelusić, Marko Mihaljević, Lora Breški, Juraj Vivana Šokičić i Karla Krmpotić. Da je sa svima njima bio gušt raditi potvrdio je i sam Dizdar, koji je dosad s JoomBoosom radio nekoliko velikih projekata, među kojima je i prva YouTube serija 'Isti san' te talent natjecanje 'Videostar'. Ipak, iako mu je rad na seriji s JoomBoosovcima uvijek zanimljiv i zabavan, ovoga puta jedan segment bio je posebno zahtjevan.

  • Najveći izazov mi je ovog puta bila glazbena produkcija. Iako imam iskustva s time, ovo je prvi put da sam si, uz režisersku, zadao i ulogu glazbenog producenta. No, koliko god bilo izazovno, to mi je možda i najveći gušt. Jer, činjenica je da imam priliku raditi s mladim, talentiranim glazbenicima i glumcima pa je samim time sve nekako jednostavnije. Ono što bih također izdvojio kao posebnost ovog projekta jest da 'Savršen spoj' nije čisti mjuzikl, a opet nije ni tipična serija. Glazba u seriji se pojavljuje prirodno i tu je da nešto kaže ili prenese emociju, a ne da odvlači od priče - objasnio je Dizdar. I upravo sve ovo daje poseban šarm i dodatnu vrijednost ovog projekta. Kao i već spomenuti talentirani ljudi bez kojih ova serija ne bi imala lice.

Manuela Svorcan, mlada glumica i pjevačica, prije ovog projekta nije baš pratila YouTube scenu, ali sad je njome oduševljena. Kao i cijelom serijom.

  • Na setu je bilo genijalno. Većina JoomBoosovaca je mlađa od mene, ali to mi je super jer ja za sebe volim reći da ću zauvijek ostati dijete. Svi su vrlo ambiciozni i to mi se jako sviđa. Usput me mnogo toga nauče o društvenim mrežama, ja njima malo pričam o životu i tako – šali se Manuela. Damir Kedžo je, pak, oduševljen suradnjom s Dizdarom.
  • Bilo mi je savršeno na snimanju serije. Sve je išlo kao po špagi, a s Filipom je savršeno raditi jer daje predobre upute i veliki je profesionalac. Jako volim kad netko zna što radi, onda je sve jednostavno – rekao je Kedžo.

No, osim zabavnog karaktera, JoomBoos u ovoj seriji sa zabavom spaja i edukaciju. Naime, u jednoj od epizoda akteri serije susreću se sa cyberbullyingom, a njihovom pričom i iskustvom potiče se na razgovor o problemu nasilja među mladima te se mlade educira o tome kako potražiti pomoć ukoliko ga i sami trpe. Osim toga, antibullying 'kampanjom' ukazuje se na korijen problema te pronalazi rješenje za eliminiranje istog. Ovo je samo jedan od primjera JoomBoosovih projekata koji generacijama Z i milenijalcima, koji su njihova primarna publika, pružaju i zabavu i novost, ali i ono što im je korisno. Vani su tek prve dvije epizode, a što će se dogoditi kad cijela serija bude vani? To nam ostaje vidjeti, a seriju svaki tjedan možete pratiti četvrtkom u 12:00 sati na JoomBoos YouTube kanalu.