Glovo je startup koji je počeo s radom 2015. godine u Barceloni i od tada se proširio na 105 gradova (uključujući Pariz, Madrid, Milano, Istanbul, Kijev, Buenos Aires, Limu, Nairobi itd.) i 20 zemalja na 3 kontinenta – Europu, Afriku, Srednju i Južnu Ameriku. Više od 15 milijuna narudžbi od partnera, kao što su McDonalds, KFC, Wendy’s, Starbucks, Pizza Hut, Taco Bell, Carrefour i drugi, isporučeno je diljem svijeta preko Glovo aplikacije s prosječnim vremenom isporuke ispod 35 minuta.

Aplikacija je tehnološko tržište koje korisnicima omogućava naručivanje i slanje bilo čega, bila to hrana i namirnice, farmaceutski proizvodi ili poslovni dokumeni. Kako bi to omogućio, Glovo se udružuje sa širokim spektrom poslovnih subjekata, uključujući restorane, cvjećarne, pekarnice, supermarkete te mrežom kurira (glovera) za isporuku proizvoda u roku od nekoliko minuta.

Osim toga, aplikacija ima gumb ‘Bilo što’ koji korisnicima omogućava naručivanje (gotovo) bilo čega. Od sada Zagrepčani mogu iz udobnosti doma, kupiti bilo koji proizvod, s trenutnom isporukom i mogućnošću plaćanja putem aplikacije debitnom ili kreditnom karticom ili gotovinom. Osim automobila, gloveri kao sredstvo isporuke koriste bicikle i skutere kako bi rasteretili gradski promet, bili brži te ponudili ekološki osviještenu opciju dostave.

Teo Širola, generalni Menadžer za Glovo Hrvatska: Izuzetno smo uzbuđeni zbog dolaska u Zagreb koji ubrzava transformaciju u domeni brze dostave u Hrvatskoj. Naša vizija je približiti praktičnost tehnologije svima, dajući im pristup vlastitom gradu, stvarajući pritom prilike za zaradu tisućama glovera. Kako bi što većem broju ljudi pružili priliku da bez napora testiraju njegove usluge, Glovo
često nudi razne akcije uz isporuke.

Trenutno je dostava za svu ponudu u kategorijama Restorani i Kava&Slatko besplatna, a novi korisnici mogu unutar aplikacije u polje ‘Promotivni kod’ moraju unijeti vaučer pod nazivom STORY40 i ostvariti popuste pri svojoj prvoj narudžbi.