Prvi dojam i naš trud ključni su za razvoj turističke ponude među turistima različitog profila koji u Hrvatsku dolaze sa raznim očekivanjima i različite platežne moći. Ono što je zajedničko svima je da su došli u Hrvatsku jer vole našu zemlju, spremni su je istražiti, dublje upoznati običaje, izvornu domaću hranu, istražiti krajolik i u konačnici u tome beskrajno uživati. To im sve možemo omogućiti ukoliko znamo kako i na koji način to učiniti. Topla dobrodošlica u kombinaciji sa odgovarajućom komunikacijom može biti ključ za vaše nove goste i goste koje ćete vjerojatno time motivirati da vam se ponovno vrate. Trud koji uložite u dočekivanje gostiju od pozdrava i tople dobrodošlice do serviranja hrane i prezentacije onoga što mogu razgledati nakon toga vrlo je važno za gosta koji na taj način u vama prepoznaje pravog domaćina ili domaćicu i time mu dajete na znanje da vam je drago da ih možete ugostiti i da se iskreno trudite zadržati ga. Današnji gosti više vole iskren stisak ruke, zagrljaj ili čašicu nekog domaćeg likera od uobičajenog pronalaženja ključa ispod otirača ili u teglici cvijeća. Gost bilo domaći ili inozemni želi se osjećati kao da se nalazi kod sebe doma, jedino što je promijenio destinaciju. Oko gosta se danas valja potruditi više nego ikada ukoliko se želimo baviti turizmom. Suvremena tehnologija poput Interneta i mobilnih uređaja kojom se koriste milijuni građana turističku uslugu je učinila dostupnom u svim dijelovima svijeta i moguće je u kratkom vremenu napraviti razliku među smještajem uspoređujući prednosti i nedostatke. Podignite kvalitetu usluge i „stavite osobni pečat“ na to što radite i nudite višestruko će vam se isplatiti.

Domaćini na turističkim brodovima

Osim u području smještajnih kapaciteta situacija se bitno mijenja i u području nautičkog turizma gdje gosti žele dodatnu uslugu u vidu domaćina ili domaćice broda koja se u potpunosti brine o gostima na brodu servirajući im hranu, komunicira s gostima, prezentira uslugu izvan broda i brine se u suradnji sa voditeljem brodice da gostima ništa ne nedostaje.

Kako se dodatno osposobiti?   

Ulažite u tim s kojim radite bilo da se radi o malim, srednjim ili velikim smještajnim kapacitetima, članovima obitelji na turističko seosko obiteljskom gospodarstvu ili se bavite iznajmljivanjem turističkih brodova u nekoj od marina. U Učilištu Ambitio od rujna 2019. započinje besplatno osposobljavanje osoba za domaćine/ice smještajnih kapaciteta, domaćina/icu turističkog seoskog obiteljskog gospodarstva i domaćina/icu broda u suradnji s partnerima POLO LINE d.o.o. iz Baške na otoku Krku, HORVAT TURIZAM-PUTNIČKA AGENCIJA d.o.o. iz Zagreba, PUSTARA VIŠNJICA d.o.o. iz Višnjice kod Slatine i tvrtkom Ambitio sana d.o.o. koji su ujedno provoditelji praktične nastave. Uvjet za prijavu na program osposobljavanja je da je osoba nezaposlena na dan odvijanja nastave i da je mlađa od 25 ili starija od 54 godine na datum početka provedbe programa. Početak nastave je 1.9.2019. Više o terminima odvijanja nastave po pojedinom programu možete saznati na PRIJAVE NA PROGRAME OSPOSOBLJAVANJA ili na 01/4677 802. PRIJAVE SU U TIJEKU, A BROJ MJESTA JE OGRANIČEN!!!