DOBITNO PITANJE JE: Marina AnićŠto bi smatrali krunom karijere? A) David Hasselhoff pijan tetura i nosi "l♥ve elfs" majicu u javnosti. B) Jelena Rozga djetetu daje ime Elfs/Elfsa. C) Metallica reizda svoju pjesmu pod nazivom "Nothing Elfs Matters". D) Zdravko Mamić nakon još jedne velike pobjede Dinama trga "l♥ve elfs" majicu, te svjestan učinjenog brizne u plač. GENIJALNOOO!!! Još da nam je nekako spojiti Hasselhofa i Mamića! :D OSTALA PITANJA :Luka Varga Zašto ste baš odabrali Jelenu Rozgu za zaštitno lice? Otkud vam toliko super inspiracije za printeve na majicama i haljinama ? Zašto ne razmislite o otvaranju više vaših butika po Hrvatskoj? Da li razmišljate o trećem članu u vašem genijalnom brandu? Što vas ili što će vas inspirirat za jesensko-zimsku kolekciju? I da li će Jelena Rozga koju obožavam biti dalje vaša muza i zaštitno lice? I da, kad idem u Zagreb radije bi vrijeme proveo u vašem showroomu nego bio na dosadnoj predstavi. I dalje budite tako kreativni i najposebniji na hrvatskoj modnoj sceni, jer već to jeste. Puno pitanja odjednom, znači... Smatramo da Jelena sjajno utjelovljuje ELFS curu: mlada je,zgodna, simpatična, uspješna, naša 'Barbie'. Iskreno cijenimo pjevačice koje tako dugo, kao Severina i Rozga, uspijevaju opstati na sceni. Estrada i moda su dva neodvojiva svijeta, jedan je zavisan o drugom i mi smo to kao takvo prepoznali. S time da imamo sreću što među nama doista ima mnogo dodirnih točaka i ne moramo glumiti da bi međusobno kliknuli. Nama je potpuno jasno da na modnu reviju kod nas dolazi uzak krug ljudi, a i informaciju s nje pročitaju samo oni koje to zanima. Preko estrade dobivamo puno širi krug kupaca i postajemo prepoznatljiv brand i izvan modnih krugova. Kada je Jelena Rozga na koncertu pred desecima tisuća ljudi obučena u naše kreacije, to je kao da je prstom uperila u nas i poručila – ELFS-i su odlični modni kreatori, tu se oblačite! Mi volimo područje na kojem živimo i uopće nismo opčinjeni svjetskim zvijezdama. Nije realno da ćemo s njima nešto raditi. Ali hrvatsko, slovensko i srpsko tržište su nam i bliska i dohvatljiva. Inspiracije za printove dolaze same po sebi, kao slijed misli. Jedan se nadovezuje na drugi. Ove sezone su oni uz zakovice i kristalne aplikacije bili okosnica Holidays kolekcije, a što ćemo raditi za jesen... Imamo nekoliko smjerova pa ćemo vidjeti u kojem će se na kraju kolekcija i realizirati. Petra Petrunić  Po čijim kriterijima modni stručnjaci odlučuju što će biti ''in'', a što će biti ''out''? Po subjektivnom doživljaju, moda je jako subjektivna stvar. Što se kritike tiče, spremni smo saslušati svačiju kritiku i sugestiju no sigurni smo u ispravnost onoga što i kako radimo. Znamo da svaka kritika počinje iz senzibiliteta osobe koja ju daje i potpuno nam je jasno da naš brand ne može odgovarati svačijem ukusu. Bitno nam je da ne razočaramo ljude koji se pronalaze u viziji ELFS-a. Uvijek ćemo se truditi pružiti optimističnu, vedru, veselu, smjelu, neopterećenu, drsku, sexy i mladenačku ideju mode by ELFS. Sanja Dević Koje Vas godišnje doba najviše inspirira? Da morate, budući da ste dvojca, izabrati samo dvije boje za Vašu sljedeću kolekciju koje bi to bile i zašto? Koja je po Vama "it" boja ovog ljeta? I zašto ste odlučili pokloniti bas ove komade? Odlučili smo pokloniti prepoznatljiv ELFS komad koji je apsolutni „must have“ za svakog ELFS-oljupca! A što se tiče boja, ovoga ljeta su hit pastelne i neonske boje. Anelej Cims Prvo pohvala za brand posebno za novu kolekciju, zbog vas jedva čekam opet toplije dane :), a pitanje glasi: Koji su zahtjevniji kupci: "domaće zvijezde" ili "gradske cure"? Sve cure, bile one poznate ili ne, žele izgledati čim bolje. To je zajedničko svim ženama. Trudimo se prema ljudima imati pristupačan kontakt, bez obzira je li netko poznat ili ne. Želimo biti dostupni ljudima. A to ljudi i prepoznaju i cijene. Bou Žena Bašić S kime bi surađivali s inozemne modne scene? Što, po Vašem mišljenju nedostaje hrvatskoj modnoj sceni? :) Sa stranim buyerima. A to i je ono sto nedostaje hrvatskoj modnoj sceni. Što se suradnji sa zvijezdama tiče, volimo područje na kojem živimo i uopće nismo opčinjeni svjetskim zvijezdama. Nije realno da ćemo s njima nešto raditi. Ali regionalno tržište, hrvatsko, slovensko, srpsko.., ona su nam i bliska i dohvatljiva. Maja Tanenbaum Čačić  Vaš logo jedan je od najpoznatijih i najprepoznatljivijih na hrvatskoj modnoj sceni. Kako je nastao vaš logo? Što je važno u stvaranju loga u modnoj industriji? Hvala! Za logo je bitno da je prepoznatljiv, jasan i da ga je lako transformirati po potrebi na različite artikle. Ta je logomanija nama zapravo ironija. Jer je brand zapravo nepostojeći, stvaraju ga dva lika, a ljudi ne znaju tko su ti likovi. Nikad nismo išli tim smjerom da ljudi poistovjećuju brand s našim licima. Realno, dizajnerska scena u Hrvatskoj postoji, modna scena ne postoji. I tu je ta razlika. Zapravo je puno lakše u Hrvatskoj ući u medije nego pronaći put do kupaca i time se vodimo s tom logomanijom. Ivana Marušić  Dobila majicu ili ne, jedva čekam kupit je :) Gdje se, osim u Zagrebu, mogu kupiti ELFS 'proizvodi', il' su samo modeli iz Splita? :P Osim u ELFS store-u u Zagrebu, naše kreacije mogu se kupiti u Konceptu u Splitu, Sheriff & Cherry u Rovinju, Modnom kutku u Karlovcu i ELFS showroomu u Ljubljani. Goranka Hajdin Pribanić • Česti komentator Kako ste se vas dvojica uopće odlučili za suradnju? I kako izgleda jedan vaš radni dan? S obzirom da ste tim ima li ipak netko koji vodi glavnu riječ? Btw-mladi ste, uspješni i želim vam još veću popularnost i još puno, puno godina na tržištu, ali da se za vas i nadaleko vani čuje :) Hvala na lijepim željama. Spojio nas je isti pogled na modu, naši radni dani traju od jutra do sutra i uvijek su dinamični, čak i u snu sanjamo posao. Svatko od nas ima područje za koje uzima veću odgovornost pa na njegovom terenu vodi glavnu riječ. Aleksandar bolje funkcionira u pronalasku brzih rješenja, vještiji je u tehničkim i mehaničkim stvarima, a Ivan je strpljiviji u pronalasku i drugih rješenja za pojedine stvari. Brendirane Cipele Odeca III Koliko se slažete međusobno i znači li da je majica Blonds have more fun čisto iskustvo baš s plavušom, jednog od vas dvojice? ;) Blondes have more fun je zapravo stih iz pjesme „Dumb blond“ legendarne Dolly Parton gdje ona njemu pjeva kako nije glupa plavuša kakvom je on doživljava, već kako se samo bolje zabavlja. Prepoznali smo ELFS u tom stihu. Alexander Baliko  “lijepe odjeće za lijepe ljude” - znamo kako prepoznati lijepu odjeću... A kako vi prepoznate lijepe ljude? Lijepi ljudi su oni koji su zadovoljni sami sobom. Takvi ljudi optimistično gledaju na svijet i pozitivno djeluju na druge. Sretni smo da svim dizajnom možemo prenijeti takvu energiju na ljude. Branka Mikulčić Gašparović Kada ste se upustili u ovaj posao dali ste sanjali da ćete se vinuti u sam vrh mode i tamo ostati i kako je došlo do suradnje sa Radom Manojlović? Ispočetka vjerujemo u to što radimo i proizvode koje puštamo na tržište. Vjerujemo da dobra ideja ne poznaje granice pa nam je drago da se za naš rad zna i izvan Hrvatske. Uistinu imamo mnogo mušterija izvan Hrvatske. Rada se zaljubila u jednu od haljina koja je bila na prošloj kamapanji, sjela je u auto i zajedno sa Milanom Stankovićem došla u Zagreb u našu trgovinu. Ponašala se jako skromno i simpatično, dapače bila je iznenađena da smo je prepoznali. A ona nas je oduševila, to kako joj stoji ELFS. Zgodna je i jako atraktivna. Vlatka Vlatkica Što ili tko vam daje motivaciju i inspiraciju za kreacije? Vrlo često se bavimo površnošću, propitujemo stvari koje drugi često zanemaruju. Iz zaborava vadimo neke osobe ili pojmove, uvijek reinterpretiramo nečiji značaj ili utjecaj. Ono što je zajednička poveznica svim našim kolekcijama je da su optimistične, vesele i zabavne. Ivana Abril Abric "Lijepe odjece za lijepe ljude"- Kojim osobinama/karakteristikama biste opisali muskarce/zene koji nose vasu odjecu, osim ljepote naravno?! :) ELFS nose ljudi koji se vole zabavljati, vole uveseljavati druge i neopterećeni su. Naša je ideja bila ne filozofirati oko mode. Moda predstavlja odjeću, potrošno dobro i u njoj treba uživati. Život ne traje vječno i trebamo raditi (i nositi) stvari koje nas vesele i čine sretnima. Odjeća koju nosimo nas može oraspoložiti kad se ne osjećamo baš najbolje, uljepšati nam dane u životu, al nju ne treba doživljavati preozbiljno. Neke velike filozofije oko toga nema. Moda koju stvaramo lišena je intelektualne pretencioznosti, i namijenjena je trenutnoj konzumaciji. Naš moto je party, mladenačka odjeća koja odlikuje nosivošću. Svi znamo da kad smo sretni i zadovoljni, da se bolje osjećamo, a upravo to mi nastojimo prenijeti putem ELFS branda. Valentina Matuzić Obleka vam je svjetska, osvojili ste Sloveniju, planirate li osvojiti ostatak naše kuglice zemaljske? Vjerujem da ste razmišljali (sanjali) o tome, da li vas plaši pomisao na "globalno"? Već sada smo ponosni da imamo takve talente kao što ste vi, ali hajde učinite nas još ponosnijima, neka cijela kugla zna za ELFS! ♥ Hvalaa, veoma smo ponosni da je u Ljubljani otvoren ELFS showroom i da postoji toliki interes za naš brand. Vjerujemo da time pridonosimo i na image-u Hrvatske. Jelena Golub Plemenita Gregurić Dali ste ikada nešto dizajnirali, a da niste bili zadovoljni time?? Dok nisi nečime u potpunosti zadovoljan, još uvijek imaš prostora za popravak. Hahaha U muci se poznaju junaci! Karla Čečura  Dragi vilenjaci :) Da MOOOORATE birati što biste izabrali i zašto: Severina ili Rozga, mafia lady ili prom queen, turbo folk ili strana mjuza, New York fashion week ili CAP, ljubav ili karijera? Biramo sve, to je super kad nas je dvoje! Hahahaha :D Marina Đarmati  Vi ste zaista postali brand u pravom smislu riječi. Javnosti su već dobro poznate Vaše kreacije i dizajniranje odjeće, remenja i čarapa. Međutim, ove sezone ste napravili jedan neočekivani potez - odlučili ste lansirati sunčane naočale. Upravo me zanima kako to da ste se s odjeće prebacili na naočale i zašto mislite da je baš to bio pravi izbor za Vas? I još jedna stvar, koja se nadovezuje na sve ovo rečeno jest pitanje kako biste svoje modno carstvo opisali u samo jednoj rečenici? Uz našu prvu liniju odjeće, svake sezone se trudimo nečim novim upotpuniti naš asortiman. Tako je nakon dizajniranja torbi, cipela, tenisica, donjeg rublja, nakita, hulahopki došla želja da se upustimo i u dizajn naočala. Presretni smo da se to uspjelo realizirati te da su one sada dostupne na tržištu. Uvijek nastojimo proširiti ponudu naših artikala. Ovog puta su to bile naočale koje su nam se činile kao dobar modni i dizajnerski izazov pošto je riječ o zadanoj formi pri čemu se treba paziti na mnoge tehničke mogućnosti I biti svjestan da je jako tanka granica između lijepog dizajna i artističkog pretjerivanja koji definitivno ne bi trebao biti dio jednog komercijalnog modnog dodatka. Napraviti estetski lijepe, udobne i funkcionalne naočale bio je zahtjevan ali i vrlo zabavan proces koji smo nadamo se uspješno završili. Prve reakcije su odlične i naočale su oduševile naše poklonice i poklonike. Drago nam je da smo i ovim dizajnom proširili svoje modno djelovanje. Uz to važno nam je i da svaki proizvod bude adekvatno upakiran, da ima primjerenu ambalažu I njoj srodan vizualni identitet te osmišljenu kampanju koja ga prati. Mirna Velika Balen Kao i svaka djevojka, sanjam o savršenom vjenčanju... A za to je (uz mladoženju) :-) najvažnija vjenčanica! Moje pitanje je jeste li ikada kreirali (šili) vjenčanicu za nekoga? Ako da, kada i za koga? Ako ne, biste li se ikada odlučili na taj korak? Te postoje li neki zahtjevi koje mora ispuniti osoba za koju ju kreirate? Obožavam i iznimno cijenim Vaš rad i nadam se da će mi se ispuniti san da uz Vas ostvarim svoje snove i budem savršena ELFS BRIDE... ;-) Kiss! Naravno da smo dizajnirali vjenčanice, no nikad ih nismo predstavljali na pistama, ali jednom sigurno hoćemo. Trenutno smo zaokupljeni nekim drugim stvarima. Anela Mamuzić Što Vas čini sretnim? Više slava, bogatstvo u poslu ili ipak zadovoljstvo i sreća osobito cura koje činite savršenim u Vašim kreacijama? Prije svega zadovoljan klijent, a onda sve drugo dolazi samo po sebi. Nikolina Arbutina Koju kolekciju smatrate najuspješnijom? I kad ste shvatili da ste uspjeli u onom što radite? Vjerujemo da čitava priča mora imati uzlaznu putanju. Trudimo se da svaka nova kolekcija bude uspješnija od prethodne. Uspjeh ne dolazi preko noći. Potrebno je puno odricanja, kvalitetnog rada i ulaganja, a naročito vremena i strpljena kako bi se vidjeli prvi rezultati. Njega tek postaneš svjestan s vremenskim odmakom . Moraš vjerovati u sebe i biti siguran u ono što radiš te biti iznimno uporan, uporan, uporan... Da bi neki posao dugoročno bio uspješan, potrebno je u njega neprestano ulagati i razvijati se, pronalaziti nove ideje i mogućnosti, imati razvojnu strategiju i dobru organizaciju. Biti aktualan i suvremen te ići (i živjeti) u skladu s vremenom i potrebama tržišta. Mi nikad nismo tajili, cilj nam je naš brand približiti što većem broju ljudi, učiniti ga pristupačnim kupcima te postati prepoznatljiv i autentičan hrvatski izvozni modni proizvod. Stoga smo iznimno ponosni na svoj komercijalan uspjeh. Krenuli smo kao studenti, stvorili si vlastiti posao te ga vremenom i trudom razvili u pravo malo modno carstvo koje namjeravamo širiti i dalje. Nama nitko drugi nije otvarao vrata nego smo si ih sami otvarali. Upornost, rad, trud i dobra intuicija tajne su našeg uspjeha. Na svome primjeru možemo reći da se upornost i rad itekako isplate stoga vjerujte u sebe! Silvija Putanec  Koje je vaše mišljenje o sve popularnim modnim blogerima kod nas? Imate li blogera/icu kojega/ju najviše preferirate? Jeste li razmišljali ikada o blogerima kao zaštitnim licima za Elfs? Blogeri su jedan fenomen, trenutno ih više doživljavamo kao posvuduše. Naravno da imamo one koje više simpatiziramo, a to su oni s kojima dijelimo sličan senzibilitet i estetiku. Prije godinu dana čak smo imali jednu ideju na koji način surađivati s blogerima za kampanju, no ne dati im robu i uslikati je na njima, već im ponuditi kako bi oni sami napravili stajling i vizualni identitet kampanje. Kako to nismo napravili odmah, sada bi bilo deplasirano. Ivana Mijatović Dali vam je bitno da je odjeća, koju vi nosite, markirana? Gledate li kao svi normalni ljudi na cijene pri kupnji odjeće? Kupujete li odjeću bez obzira u kojoj se trgovini nalazi? :D :D Najviše volimo kupovati na rasprodajama. Silvija Putanec S obzirom da vas je dvoje, je li se nekad teško dogovoriti oko smjera nove kolekcije ili nekih detalja? U kratko ste vrijeme postali prepoznatljiv i komercijalan brand, otkrijte mi tajnu vašeg poslovnog uspjeha? Mnogi vas doživljavaju kao svojevrsnu hrvatsku Dolce & Gabbanu. Laskaju li vam takve usporedbe? Volimo se šaliti da smo mi 'dolče i gabana' sa balkana. Drago nam je da se naš rad smatra uspješnim i prepoznatljivim, jer smo se ispočetka trudili biti drugačiji i obraćati se onoj populaciji kojoj se do našeg početka nitko nije obraćao: mladoj, urbanoj, koja s optimizmom gleda na svijet oko sebe, a modu doživljava kao igru. Scarlett Maja O'Harra  Na koji način, točnije po kojem principu kreirate i diktirate trendove, budući da je svaki Vaš odjevni komad stvarno it komad sezone? I zanima me po kojem principu birate svoju muzu? (npr. Rozga) Nama dizajniranje nije samo posao, već najiskrenije volimo to što radimo, vjerujemo da takav odnos rezultira time da naša odjeća zaživi. Muzu biramo na jako subjektivan način. Zadnjih godina kao zaštitna lica kolekcije izabiremo javne osobe i zvijezde s kojima surađujemo, a takav način poslovanja naš rad približava širem krugu ljudi što je sjajno jer se kao brand ne oglašavamo plaćenim oglasima pa nam svaki marketing poslovno dobro dođe. Franka Zeljak Kako bi opisali svoj početak karijere, kao dug i trnovit put do zvijezda ili ste imali sreće pa ste bili odmah prepoznati? Jel teško oblačiti zvijezde? Vrlo često ljudi u Hrvatskoj imaju dojam da su mladi ljudi bez perspektive, a mi smo u trenutku kad smo upisali fakultet odlučili što nam je interes u životu; tada smo uzeli sami stvar u svoje ruke. Bili smo svjesni da konkretnog mjesta za ovakav tip posla kojim se mi bavimo ne nalaziš nakon završenog fakulteta i nije baš da u Hrvatskoj ima neke velike potrebe za modnim dizajnerima, ali mi smo jednostavno svojim radom, paralelno uz studiranje razvijali brand. Vodila nas je misao da trebamo pružiti onaj tip mode koji nije zastupljen na tržištu, da ne trebamo ulaziti u nečiji dio publike, već isključivo stvoriti neku novu klijentelu. Činjenica je da smo krenuli mladi pa nam je bilo puno lakše orijentirati se i prepoznati ono što interesira mlade ljude. Ono što smo mi prepoznali u tim trenutcima, to je streetwear, ono što je na europskoj i svjetskoj razini već bilo prepoznato, a u Hrvatskoj to tada nije bio slučaj. Na kraju smo ispali sretnici; radiš sam za sebe, radiš ono što voliš, radiš koliko voliš, koliko možeš, nekad radiš i izvan svojih mogućnosti, ali u konačnici, kada zbrojiš sve, sretan si i mislim da ti je to najbitnija stvar u životu. Ne gledamo na mušterije kao poznate ili ne, najbitnije nam je da su zadovoljne. Anica Mirosavljević  Kako ste se vas dvojica međusobno upoznali i kako je došlo do suradnje? Dođe li do kakvih svađa i kako to rješavate? Kakvi su Elfsi privatno? Upoznali smo se na prijemnom za fakultet. Počeli smo raditi paralelno uz studiranje, više zapostavljajući fakultet, ali uspjeli smo diplomirati. Naravno da kao i u svakom odnosu dolazi do razilaženja interesa, ne kliknu nam sve stvari istodobno, no kad sjednu znamo da je to to. Privatno samo zapravo dosta različiti, gotovo kao spoj nespojivog.