Listopad je mjesec posvećen borbi protiv raka dojke, povodom čega je britanska dizajnerica Stella McCartneykreirala liniju ružičastog donjeg rublja kako bi žene podsjetila na samopregled prilikom odijevanja. Zvijezda kampanje je legendarna Kate Moss, a fotografirali su je Mert & Marcus. Slavna 40-godišnjakinja pozirala je u ružičastom grudnjaku ispod kojeg je ružičasta vrpca, simbol borbe. - Osnovna ideja bila je stvoriti nešto što će žene podsjećati na to koliko je njihovo zdravlje važno. Stoga smo odlučili napraviti nešto moderno, uočljive boje, tako da čak i samo otvaranje ladice postaje podsjetnik - izjavila je Stella. A kako bi i mi učinili nešto u podizanju svijesti o važnosti samopregleda te rane dijagnostike u borbi protiv ove zloćudne bolesti, treću godinu za redom Storyjevu prepoznatljivu crvenu boju zamijenili smo ružičastom (Story Pink izdanje), u tiskanom ali i online izdanju na početku mjeseca listopada, koji je Međunarodni mjesec borbe protiv ovog karcinoma. A u subotu 4. listopada bit ćemo dio kampanje udruge Europa Donna na zagrebačkom Cvjetnom trgu, tako što ćemo prodavati Story čokolade čiji su omot osmislili dizajneri eNVy rooma, i čiji će prihod od prodaje biti namijenjen radu udruge. Foto: Stella McCartney