Početna Promo 7710 prikaza 09. svibnja 2018.

Četiri jednostavne vježbe za čvrstu i glatku kožu tijela

Reguliranjem prehrane, našim beauty savjetima i redovitim vježbanjem (imamo dobre vježbe!), možete izvući maksimum za ljepotu svoga tijela, učvrstiti kožu, zagladiti je i učiniti neodoljivom

Jeste li znali da se, prema rezultatima istraživanja, koža počinje mijenjati već nakon našeg 20. rođendana? Počinje gubiti elastičnost, čvrstoću i sporije se regenerira. S jedne strane, tu su unutarnji faktori na koje se može vrlo malo utjecati. Oni uključuju sporiju diobu stanica kože i smanjenu opskrbu krvnih žila.

Genetske predispozicije su također unutarnji faktor na koji ne možemo utjecati. Primjerice, koža muškaraca gubi elastičnost sporije nego koža žena. Hormonalne promjene tijekom puberteta i menopauze također utječu na starenje kože. S druge strane, tu su i vanjski faktori koji uvelike ovise o stilu života. Oni uključuju izloženost kože slobodnim radikalima i UVA zrakama, što uzrokuje prerano starenje kože. Stres, pušenje, loše stanje tijela i pogrešna prehrana također mogu imati negativan utjecaj na strukturu kože.

I to je sve ok, ali ako ipak želite uljepšati tijelo, učvrstiti kožu, zagladiti je i učiniti neodoljivom, znajte da je to moguće. Doduše, uz golem trud i naporan rad, ali znate već da ljepota ne dolazi sama od sebe. To podrazumijeva redovite vježbe, i to tri do četiri puta tjedno, uz reguliranje prehrane. Vrijedi pokušati: isprobajte ove vježbe i naše beauty savjete za ljepšu, bolju i glađu kožu.

 

Vježba 1

Dizanje
KORAK PO KORAK: Lezite na leđa i savijte koljeno lijeve noge, a desnu nogu ispravite i ona treba biti u ravnini sa savijenom lijevom nogom. Uvucite trbuh, raširite ruke i pokušajte izdržati u tom položaju što je dulje moguće. Zatim iz tog položaja stegnite stražnjicu i podignite kukove što više, sve dok ne postignete ravnu liniju tijela od ramena do stopala. Lijeva noga cijelo vrijeme treba ostati savijena. Zatim napravite stanku dvije sekunde, držite stegnute trbuh i stražnjicu, a potom ponovite podizanje kukova. Potom napravite istu vježbu, ali s podignutom drugom nogom.
AKO VAM JE OVA VJEŽBA PRETEŠKA: Olakšajte si tako što ćete podizati kukove i torzo dok su vam obje noge spuštene i savijene u koljenima. Ne zaboravite na L’Occitane Bademov piling gel za tuširanje za glatku kožu (128,50 kn).

BADEMOV PILING GEL ZA TUŠIRANJE

 

Vježba 2

Iskorak
KORAK PO KORAK: Prvo uzmite po jedan uteg za vježbanje i ruke držite ravno uz tijelo. Nemojte ih priljubiti uz tijelo nego ih držite na malom odstojanju. Dlanovi trebaju biti okrenuti jedan prema drugome, odnosno prema tijelu. U drugom dijelu ove vježbe napravite iskorak desnom nogom i spuštajte tijelo dok vam desno koljeno ne bude pod pravim kutom, a lijevo nekoliko milimetara od poda. Zatim se vratite u početni položaj odupirući se lijevom petom o pod. Ponovite vježbu nekoliko puta, a zatim ponovite sve drugom nogom.
AKO VAM JE OVA VJEŽBA PRETEŠKA: Odradite je bez utega. Za meka stopala, prije ili nakon vježbanja, ne zaboravite L’Occitane Karite kremu za stopala (184,70 kn).

KARITE ZA STOPALA-shea-butter-foot-cream-150ml

 

Vježba 3

Skala
KORAK PO KORAK: Prvi dio vježbe sličan je prethodnoj. Uzmite utege za vježbanje i držite ruke pokraj tijela. Zatim stanite ispred stepenice, koja treba biti u visini vaših koljena te podignite lijevo stopalo na nju. Oduprite se petom lijeve noge sve dok se tijelo potpuno ne ispravi i vi ne budete stajali na jednoj nozi na stepenici. Zatim se vratite natrag sve dok desnom nogom potpuno ne dodirnete pod. Vježbu ponovite nekoliko puta, a zatim je izvedite i drugom nogom. 

AKO VAM JE OVA VJEŽBA PRETEŠKA: Na početku je izvodite bez utega, a kasnije uvrstite i njih u vježbu. L’Occitane Bademovo ulje za podatnu kožu (289,10 kn) pobrinut će se za meku kožu, a vi za ostalo!

Bademovo ulje 2 za podatnu kožu, 100 ml

 

Vježba 4

Guza
KORAK PO KORAK: Uzmite utege za vježbanje, ruke ispružite i držite ispred bedara, a dlanove okrenite prema sebi. Blago savijte koljena i spustite se toliko da vam šake budu u visini koljena, točno iznad stopala. Glavu podignite, a vrat držite ravno. Torzo treba biti gotovo paralelan s podom. Zadržite taj položaj nekoliko sekundi, a zatim se polako vratite u početnu poziciju.
AKO VAM JE OVA VJEŽBA PRELAGANA: Napravite sve isto, ali samo na jednoj nozi i ponovite vježbu nekoliko puta, a zatim promijenite nogu. Za elastičnost kože L’Occitane nudi Bademovo koncentrirano mlijeko za tijelo (361,40 kn) lako topljive teksture koja pruža koži čvrstoću i elastičnost. Nakon mjesec dana upotrebe tijelo je bolje definirano, a koža je zategnutija i satenski meka.

Bademovo koncentrirano mlijeko 200 ml

Komentari