Međunarodni dan osoba s Down sindromom ekipi Submarine Burgera bila je poticaj za još jednu dobrotvornu akciju, i to na vrlo originalan način. Naime, u suradnji s domaćim brendom Dogma socks, osmisli su originalne šarene čarapice, od čije prodaje Submarine 100% prikupljenih sredstava donira Hrvatskoj zajednici za Down sindrom.

S jučerašnjim odazivom potpuno su oduševljeni jer su prodane sve čarapice te će gotovo 9 tisuća kuna biti donirano za “Talk Tools” vježbe za klince s Down sindromom. Riječ je o specifičnim programima za poticanje oralno-motoričkih vještina zahvaljujući kojih će se djeca lakše uklopiti u svakodnevno okružje.

Hrvatska zajednica za sindrom Down krovna je organizacija za udruge za sindrom Down, a svojim djelovanjem nastoji promovirati integraciju, jednakost i pravo izbora za osobe sa sindromom Down kroz niz tečajeva, predavanja i edukacija.

Presretni smo što je Submarine pokrenuo ovo divno prijateljstvo kako bismo zajednički mogli djelovati na senzibilizaciji i edukaciji javnosti o sindromu Down te omogućiti našim članovima još kvalitetniji život“, izjavila je Dinka Vuković, predsjednica Hrvatske zajednice za sindrom Down.

Hrvatska kvaliteta i proizvodnja

U Submarineu su oduševljeni odazivom gostiju jer su sve čarapice prodane u jednom danu.

Počeli smo s “malom” akcijom ali ovo je samo početak. Planiramo nastaviti suradnju s članovima Down udruga s kojima planiramo ostvariti još nekoliko dobrotvornih akcija te ih uključiti u naš svakodnevni rad. Zahvaljujemo svima koji su kupili čarapice jer su još jednom pokazali koliko je naše društvo zaista voljno pomoći. Još jedno hvala svim kolegama bez kojih ovaj projekt ne bi uspio ”, dodao je Luka Jureško iz Submarinea.

DOBROVOLJNA AKCIJA  U Submarineu prodali preko 200 čarapica
Story 

Originalno dizajnirane čarape napravljene su u suradnji s hrvatskim artističkim i visoko-tehnološkim brendomDogma Socks.

Jako smo sretni što je Submarine odabrao baš nas za ovu fantastičnu ideju. Naše čarapice su se odlično uklopile u priču s obzirom da je riječ o hrvatskoj kvaliteti i proizvodnji”, izjavila je Morena Makar iz Dogme.

Dobrotvornu akciju su, osim brojnih gostiju Submarine restorana, podržali i njihovi partneri - Dalmacijavino,Pivovara Medvedgrad, Remaris, Securitas Hrvatska...

Podsjetimo kako se svakog 21. ožujka u cijelom svijetu podiže svijest o sindromu Down nošenjem rasparenih čarapica kako bi se ukazalo na teškoće s kojim se susreću osobe s navedenim sindromom.

Down sindrom nije uvijek vezan uz teže mentalne disfunkcije, no takve osobe trebaju znatno veću pažnju društva jer tijekom odrastanja trebaju specifične rehabilitacijske postupke i posebne metode učenja, no dio ove populacije spreman je živjeti i raditi relativno samostalno.

DOBROVOLJNA AKCIJA  U Submarineu prodali preko 200 čarapica
Story