U subotu, 13. listopada, na središnjoj lokaciji događanja Gooštiranje u kavi u Radničkoj održane su tri atraktivne radionice i prezentacije. Naime, vrhunski barist pripremao je kavu Arabesca kuhanu u pijesku, a majstori iz Francka i Julius Meinla pripremali su atraktivne koktele Cold Brew, svatko na svoj poseban način. Miris kave privukao je brojne posjetitelje koji su je mogli besplatno degustirati te dobiti kratku edukaciju i prijedlog što kupiti u skladu s vlastitim preferencijama.

No, tu bogati program nije završio. Konzumov program vjernosti, u čijem je središtu vesela družina plišanih igračaka u obliku voća i povrća pod nazivom Zdravoljupci, od samog početka kampanje bilježi izniman interes i odlične rezultate

Spot u kojem Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara pjevaju svoju veselu pjesmu, te tako promiču važnost i blagodati redovite konzumacije voća i povrća, od 14. kolovoza do danas pogledalo je više od tri milijuna korisnika YouTubea.

U Konzumovim prodavaonicama porasla je potražnja na odjelima voća i povrća, uz koje se prilikom kupnje dobiva dodatna naljepnica, i to od 10 do 15 posto u odnosu na planiranu prodaju. O velikom uspjehu kampanje, koja se provodi tradicionalnim i digitalnim kanalima, svjedoče i brojni pozitivni komentari roditelja koji oduševljeno ističu da su njihova djeca uz Zdra-voljupce i pjesmu koju mnogi znaju napamet te je rado pjevuše zavoljela voće i povrće koje dotad nisu rado jela.

- Jako smo sretni što je kampanja s našim Zdravoljupcima izazvala toliki interes u cijeloj Hrvatskoj te što smo njome ostvarili najvažniji cilj: pridonijeli osvješćivanju o važnosti uvođenja većih količina voća i povrća u svakodnevnu prehranu te potaknuli pozitivne promjene prehrambenih navika na zabavan i kreativan način - izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.
Zdravoljupci su gostovali diljem Hrvatske, a 13. listopada razveselili su najmlađe kupce u sklopu događanja ‘Njam Njam vikend sa Zdra-voljupcima’ ispred Super Konzuma Radnička u Zagrebu. Osim fotografiranja s najdražim Zdravoljupcima, mališani su uživali u kreativnim radionicama, predstavama, pjesmi i plesu.

Foto: Dražen Pajtlar, Josip Regović