·       U istraživanju Hrvatskog Telekoma o zadovoljstvu sudjelovanja na poslovnim sportskim događanjima MAGENTA 1 B2B RUN, 88 posto trkača izrazito je zadovoljno, a gotovo svi planiraju ponovno sudjelovati

·       Čak 97 posto ispitanika smatra da je važno da kompanija u kojoj rade podržava događanja koja promoviraju ravnotežu poslovnog i privatnog života

·       Nakon sudjelovanja na utrci, čak 58 posto sudionika počelo se rekreativno baviti trčanjem

MAGENTA 1 B2B RUN prepoznat je kao događaj koji promovira druženje, zdrav život i povezivanje, pa su kao glavni motivi za sudjelovanje navedeni druženje (67 posto), promocija zdravog načina života (70,5 posto) te predstavljanje vlastite kompanije (60,4 posto). Tek je svaki četvrti ispitanik kao motiv istaknuo rezultat. Anketa je pokazala da se većina i prije sudjelovanja u utrci bavila sportom (njih 85 posto), no MAGENTA 1 B2B RUN se pokazao kao inspiracija za početak rekreativnog trčanja za čak 58 posto sudionika. Gotovo svi ispitanici, njih 97 posto, smatraju da je važno da kompanija u kojoj rade podržava događanja koja promoviraju ravnotežu poslovnog i privatnog života te da je društveno odgovorna, da brine o široj društvenoj zajednici i da podržava zaposlenike da se uključe u poslovno-sportska događanja kao što je MAGENTA 1 B2B RUN. Ispitanici su uvjereni da takav stav kompanije doprinosi boljoj korporativnoj kulturi i jačanju međuljudskih odnosa koji su temelj uspjeha svake kompanije. "Hrvatski Telekom kontinuirano ulaže u razvoj svojih zaposlenika. Iz tog smo razloga i proveli anketu kako bismo dobili konkretan uvid u razloge sudjelovanja na poslovnom događanju ovog tipa. Rezultati su samo potvrdili kako je MAGENTA 1 B2B RUN idealan spoj timskog rada i neformalnog druženja, u sklopu kojeg mnogi pomiču svoje granice. To je sigurno jedan od ključnih motiva koji direktno utječe na profesionalan i osobni razvoj pojedinaca", istaknula je Marija Felkel, članica Uprave HT-a za ljudske resurse.
Istraživanje Hrvatskog Telekoma potvrdilo: MAGENTA 1 B2B RUN povećavaju produktivnost na poslu
Story 
Marija Felkel, Bojan Mušćet, Dijana Vetturelli Najveće poslovno druženje u Hrvatskoj prošle je godine okupilo više od 4.000 sudionika iz više od 300 hrvatskih kompanija, dok će ovogodišnje izdanje u četiri grada okupiti gotovo 6.000 sudionika. Domaćin prve utrke bio je Split 18. svibnja, zatim su u lipnju održane utrke u Rijeci i Osijeku dok je završno i najveće okupljanje u Zagrebu, 14. rujna.
Istraživanje Hrvatskog Telekoma potvrdilo: MAGENTA 1 B2B RUN povećavaju produktivnost na poslu
Story 
Dijana Vetturelli, Marija Felkel "Snažan rast broja sudionika na MAGENTA 1 B2B RUN utrci iz godine u godinu potvrđuje da su kompanije svjesne važnosti stvaranja ugodnog i zdravog radnog okruženja, kako bi zaposlenici ostvarili dobrobit unutar i izvan radnog vremena. Sve je spremno za zagrebačko izdanje. Vidimo se na startu!", izjavila je Dijana Vetturelli, inicijator MAGENTA 1 B2B RUN-a. Tekst i foto: Promo