Što više mržnje imaš na sebi manje te je briga – „The more hate you wear the less you care“

Svi smo bili žrtve negativnosti i kritiziranja na društvenim mrežama. Štogod radili online uvijek postoji netko tko će biti spreman na kritiziranje. A kada smo pogođeni neopravdanom mržnjom, većina napravi korak unazad. Ali skrivanje i loš osjećaj neće pomoći nikome.

Što si više izložen mržnji prema kojoj si ironičan i ravnodušan ona ima manju moć napraviti štetu. Zato Diesel lansira Haute Couture. Jedinstvena kolekcija dizajnirana za:oslabiti moć „hate-a“.

U kampanju se uključila skupina svima dobro poznatih influencera, Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In and Jonathan Bellini kako bi pomogli prenijeti važnu poruku, “Što više mržnje imaš na sebi manje te je briga.”

Poznate osobe odabrale su neke od najgorih komentara koje su ikada čuli o sebi te su dizajnirani ekskluzivni “Haute Couture” odjevni predmeti. Svi komentari su limitirani odjevni predmeti u Haute Couture kolekciji, dostupnoj od 19. rujna u izabranim Diesel dućanima i na Diesel-ovoj web stranici.

Od kuda početi nego od svakodnevnih iskustava? Diesel je uzeo dio mržnje/hate-a kojeg je primio kao brend poput „Diesel je mrtav“ i „Diesel više nije cool“ s ponosom i pretvorio ga u jedinstvene odjevne predmete.

Također, Diesel poziva sve ostale da kreiraju svoje jedinstvene Haute Couture odjevne predmete. S početkom listopada Diesel će omogućiti svojim kupcima personalizirati novu kolekciju, tako što će kupci kreirati najgori komentar koji su ikada dobili o sebi.

Od prihoda prodaje Haute Couture odjevnih predmeta, Diesel će napraviti donaciju kroz Only The Brave zakladu u znak podrške protiv nasilja na internetu.