Borba protiv plastike postaje sve važnija tema u politici i društvu. Maloprodaja u tom kontekstu ima važnu ključnu ulogu Kaufland je također svjestan toga te je pokrenuta sveobuhvatna strategija za borbu protiv plastike. U njoj su jasno definirani pojmovi poput smanjenja uporabe plastike, poboljšanje mogućnosti recikliranja i promicanje održive ambalaže. U tom okviru Kaufland će do 2025. godine u svim zemljama smanjiti uporabu plastike za najmanje 20 %, osigurati mogućnost recikliranja ambalaže vlastite robne marke do 100 % te do kraja 2019. godine povući odabrane plastične artikle iz asortimana.

Što to konkretno znači?

U proizvode koji će se povući iz asortimana do kraja 2019. godine ubrajaju se, primjerice, plastični štapići za uši koji će u svim zemljama biti zamijenjeni alternativnim rješenjem. Isto vrijedi za plastične slamke i jednokratno plastično posuđe vlastite robne marke. U potonjem slučaju će se uz održivije, kartonsko posuđe u asortiman Kauflanda sve više uvoditi višekratno posuđe. Uvijek će se polaziti od sljedećeg pitanja: koji utjecaj ima neki artikl na okoliš i u kojoj mjeri se on može reciklirati? Međutim, ovdje nije riječ isključivo samo o izbjegavanju vrlo očitog plastičnog otpada: poduzeće se već 2013. godine obvezalo na to da u vlastitim kozmetičkim proizvodima i proizvodima za njegu tijela, kao i sredstvima za pranje i čišćenje neće upotrebljavati čvrste čestice mikroplastike.

Više informacija možete pronaći na https://tvrtka.kaufland.hr/ljudi-okolis/odrzivi-asortiman.html.