Vinska karta Hrvatske od ove sezone bogatija je za novi proizvod – Vezak Graševinu, berba 2017. Riječ je o modernom vinu ljupke svježine i idealno sljubljenih, lepršavih voćnih aroma čije su glavne karakteristike jedinstvena lakoća i ugodna pitkost. Sklad koji nude svježina i čistoća Graševine Vezak, u kombinaciji s neodoljivim voćnim aromama jabuke i kruške te notama breskve, zadovoljit će zahtjevna nepca. Vezak Graševina osvaja karakterističnim i specifičnim skladom mirisa i okusa koji su dominantni i intenzivni na nosu, a svježi i lagani na nepcu. Vezak Graševina se savršeno sljubljuje s jelima od bijelog mesa, morskim plodovima i bijelom ribom, uz rižota, sireve i salate, a idealna temperatura na kojoj se poslužuje je 10-12 °C.

Stvaranje ove fino zaokružene vinske priče kreće u biranim položajima Vinarije Daruvar. Uz brigu i pažnju vrhunskih enologa, proizvedena je nova i moderna graševina.

Kampanju za Vezak Graševinu prati slogan „Ljepota povezivanja“. Priča je to o finom, pitkom, zaokruženom vinu iz podruma Daruvarske vinarije. Ideja povezivanja kao misao vodilja te temeljna vrijednost brenda Vezak, svojevrsni je lajtmotiv koji se provlači od samog imena pa do dizajna etikete. Tradicionalno i moderno isprepliću se upravo u prepoznatljivom elementu pitkog vina Daruvara – simbolu ždrala koji potječe s grba grofovske obitelji Janković. Budući da je po tom simbolu i sam grad Daruvar dobio naziv, on je na moderan način utkan u vizualni identitet boce. Jednostavnost bijele etikete krasi originalna ilustracija ždrala u tehnici raznobojnog veza sa savršeno pristajućim navojnim čepom, čime vizualni koncept naglašava priču o brendu Vezak kao svojevrsnoj „ljepoti povezivanja“ tradicije i modernosti, specifične osunčane slavonske lokacije na kojoj je vinogradarstvo prisutno još od antike te suvremenih trendova u vinarstvu. Tradicija u novom, modernom ruhu povezuje i ističe vrijednost hrvatske baštine, vrijedne i plemenite plodove Slavonije te šalje poruku povezanosti vina, kraja i stila života. 

Zbog istančanog, stiliziranog vizualnog identiteta, vino ima odličnu uočljivost na policama, kao što će i okusni pupoljci vinoljubaca nakon jednog kušanja Vezak Graševinu uvijek prepoznati i uvijek joj se vraćati.