Posebnost ove kampanje je u tome što je snimana paralelno s održavanjem modne revije u povijesnom prostoru Hrvatskog državnog arhiva, nekadašnje Nacionalne sveučilišne biblioteke, a koji je ovaj put svojim secesijskim interijerom poslužio, osim kao kulisa, i kao savršena opreka suvremenoj kolekciji u kojoj svaki komad odjeće krije jednu tajnu dimenziju, ali i prikrivenu ekstravaganciju. Lei Lou žena ovog će proljeća otkrivati nešto više no do sada, ali će to raditi nježno, tek toliko da zagolica maštu okoline, zadržavajući svoj prepoznatljivi stil s osjećajem za mjeru. Kampanja koju potpisuju Romano Decker i Dejan Kutić, u kojoj su glavne uloge zaigrali modeli agencije Talia, koji su je i pronijeli na pisti, bajka je s porukom o važnosti knjige kao sredstva bez kojeg se u nijednoj karijeri, pa ni dizajnerskoj, ne može doći do cilja. Knjiga kao protuteža slojevima najfinije čipke i neobrađene svile na prvu djeluje sekundarno u cijeloj priči, međutim zagrebe li se ispod površine, jasno će se vidjeti dizajneričina fascinacija učenjem i nadograđivanjem, koje se očituje u svakoj novoj Lei Lou kolekciji, pa tako i ovoj.
Nova kampanja Aleksandre Dojčinović kao prvi vjesnik proljeća
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju