Kompanija Procter&Gamble ponosno predstavlja još jednu suradnju prije i tijekom Zimskih olimpijskih igara PyeongChang 2018. U suradnji s nacionalnim trgovačkim lancem Konzumom, P&G daruje uglađen i ekološki automobil Toyotu Auris Hybrid. Kampanja traje u trgovinama Konzuma od 8. siječnja 2018. do 28. veljače 2018. gdje kupnjom proizvoda kompanije P&G kupci podržavaju kampanju „Hvala ti mama“ kojom P&G diljem svijeta odaje priznanje majkama olimpijaca kao i svim majkama koje diljem svijeta pružaju bezrezervnu podršku djeci i obiteljima. 

P&G je nedavno u sklopu kampanje „Hvala ti mama“ u Hrvatskoj predstavio suradnju s hrvatskim Olimpijcem Natkom Zrnčićem Dimom i njegovom majkom Majkom Zrnčić.  

„Kampanja „Hvala ti mama“ je za mene kao majku Olimpijca jedno od najljepših priznanja. Život svakog sportaša je ispunjen brojnim izazovima, a majke sudjeluju na nebrojeno puno načina, posebno tijekom prvih sportskih pokušaja. Cijela naša obitelj će tijekom Zimskih olimpijskih igara PyeongChang 2018. još jednom biti uz Natka, ali i uz sve hrvatske sportaše kojima treba odati priznanje za dugogodišnji predan rad“, izjavila je Maja Zrnčić.  

P&G predano donosi rješenja koja olakšavaju svakodnevicu svake majke, a među istaknutim proizvodima u Konzumu za vrijeme trajanja kampanje su marke: Oral-B, Head&Shoulders, Old Spice, Ambi Pur, Pantene, Gillette, Gillette Venus, Pampers, Ariel, Jar, Lenor, Blend A Dent, Dash, Always i Naturella. Za sudjelovanje u nagradnoj igri potrebno je kupiti navedene proizvode u vrijednosti od minimalno 100 kn na jednom računu i prijaviti se putem SMS-a. 

Kompanija Procter&Gamble pokrenula je 2012. godine globalnu 10-godišnju suradnju s Međunarodnim olimpijskim odborom, a kampanja „Hvala ti mama“ dio je globalne inicijative kojom se osim majkama sportaša odaje priznanje i milijunima majki diljem svijeta.  

Kao dio globalne kampanje za majke sportaša P&G je nedavno predstavio i kratki film „Ljubavlju protiv predrasuda“ koji pokazuje kako bi izgledao svijet kada bi bio gledan majčinim očima. Film možete pogledati na sljedećem linku: https://www.youtube.com/watch?v=JSWyrR4gXkw 

Više o pojedinostima nagradne igre možete pročitati na: http://www.nagradne.hr/nagradne-igre/osvoji-toyotu-auris-hybrid/ 

O P&G-ovom olimpijskom programu:  
Diljem svijeta P&G-ove marke uključujući Always®, Gillette®, Pantene®, Head & Shoulders®, Tide® i druge podržavaju Olimpijske igre putem različitih medijskih kanala, ali i u samim trgovinama. P&G-ove marke predane su pružanju najboljih rješenja koja će živote majki učiniti lakšima, iz dana u dan. Ne samo majki Olimpijaca, nego svih majki diljem svijeta. Kao globalni olimpijski partner, kada se marke poput Tidea, Gillettea i Pampersa udruže sa sportašima na putu prema olimpijskom tronu, P&G tada također prepoznaje majku koja je podržavala svaki njihov korak.  

O tvrtci Procter&Gamble
P&G donosi proizvode koje koriste ljudi diljem svijeta. Njegova široka ponuda uključuje niz pouzdanih, kvalitetnih, vodećih tržišnih marki kao što su Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Gillette®, Head & Shoulders®, Jar®,  Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® i Tide®. P&G-ova predstavništva prisutna su u 70-ak zemalja diljem svijeta. Za najnovije vijesti i ostale informacije o P&G-u i njegovim markama posjetite www.pg.com