Ugledni predavači uvijek su bili jak adut Weekend Media Festivala. Ove će godine tako predavanja, među ostalim, održati ravnatelj Beogradske filharmonije, Ivan Tasovac; Tom Buday, voditelj marketinga i odjela za komunikaciju s potrošačima Nestlea, potom njemački profesor poslovne strategije Nicholas Kfuri, kao i voditelj sektora izvoza u Google Israelu NirKorczak, koji će govoriti o odnosu lokalnog i globalnog u digitalnom svijetu. Kreativni očaj Ivana Tasovca Za uspješan iskorak u kulturi nije dovoljna potpora države, nego i šire javnosti, ali i privatnog sektora. To najbolje zna Ivan Tasovac, ravnatelj Beogradske filharmonije, koji će na Weekendu održati predavanje o tome kako se s voljom i smislom za komunikaciju kulturne institucije obično namijenjene uskom krugu ljudi mogu približiti i širokoj publici. Tasovac je u projektu velikog povratka Beogradske filharmonije u centar kulturnog života Srbije angažirao čak i romski orkestar Black panters, koji je svirajući na jednom beogradskom splavu nosio majice s natpisom „Black panters vole Beogradsku filharmoniju!“ Tasovac stoji i iza regionalne suradnje Beogradske, Zagrebačke i Ljubljanske filharmonije, što je jedan od rijetkih uspješnih primjera regionalne suradnje u institucionalnoj kulturi. I totalni autsajderi mogu imati uspješnu tvrtku Dvadesetgodišnjaci, propali studenti i totalni autsajderi mogu postati uspješni poslovni ljudi, čak i ako nemaju kontakata, veza, referenci i velikih klijenata. Kako? Recept daje Viktor Marohnić, jedan od predavača na 6. Weekend Media Festivalu. Marohnić je suosnivač i direktor ShoutEm Five minutes studija iz SAD-a, a u Rovinju će govoriti o tome kako pokrenuti posao i stvoriti veliku respektabilnu tvrtku. Pritom tvrdi da se više veseli kada može potrošiti istu količinu vremena i novca za klijenta poput male pekarne Vjesnik, nego za neku od deset najvećih hrvatskih ili 500 najvećih američkih kompanija, jer “i Microsoft, Google i Facebook počeli su tako da su riješili problem malih ljudi koji nemaju novca za skupa rješenja”.

Stoga njegovo predavanje u Rovinju nosi intrigantan naslov “Zašto je baš Pekarna Vjesnik vaš klijent iz snova?”. Napraviti proizvod koji nije skup i prodaje se u velikim količinama nije lako, ali upravo to je pristup zbog kojeg svi žele imati svoje prste u softverskoj industriji. Napraviti software jednom, a onda ga prodati dva, tri, deset ili sto milijuna puta uz nikakav dodatni trošak – to je bolji osjećaj čak i od posjedovanja kokoši koja nese zlatna jaja, ističe Marohnić. SoMoBorac nagrade i BalCannes Novitet ovogodišnjeg festivala čine SoMoBorac nagrade za društvene mreže i mobilne aplikacije. U organizaciji Jasno&Glasno, Plana B i Gingerneta nagradit će se najbolja Facebook fan stranica, službeni Twitter profil, najbolji internetski video te odabrati community menadžer godine. U kategoriji mobilnih aplikacija dodijelit će se nagrade za najbolju aplikaciju, tablet magazin, mobilnu web stranicu i reklamnu kampanju za mobilne uređaje. Radovi koje ocjenjuje međunarodni žiri mogu se prijaviti do 10. rujna na http://somo.weekendmediafestival.com. U sklopu festivala održava se i posjetiteljima već poznat BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija koja je prošle godine prvi put organizirana u suradnji s HURA-om. Iako nije natjecateljskog karaktera, po mišljenju mnogih marketinški događaj godine lani je privukao više od 100 radova i 50 agencija iz šest zemalja regije. Svi radovi će biti prikazani u sklopu BalCannes screening programa te na BalCannes Yellow Pages stranicama, a 25 najzanimljivijih projekata u glavnoj dvorani na Weekend Media Festivalu. Fotografije: Story press