Bilo bi ludo ne osvrnuti se na val euforije koji su među nama, direktno ili indirektno, instantno ili pak s malim odmakom, pokrenuli naši reprezentativci - vrhunski sportaši s velikim influencerskim potencijalom. No, kako je utjecaj duštveni koncept usko povezan s idejom moći, a imati utjecaj znači ponašanjem, izražavanjem mišljenja, stavova i emocija djelovati na druge te mijenjati, razvijati, izazivati njihova mišljenja, emocije i ponašanja - ispada kako je faktor privlačnosti zeznuta stvar. Njihov će utjecaj uvelike ovisiti o tome koliko će svaki od njih, u našim očima, uspješno voditi život iz snova

Autorica nam u temi otkriva kako se influenceri mogu podijeliti u četiri tipa – slavni (glumci, likovi, pjevači, sportaši), zatim stručnjaci i leaderi (znanstvenici, profesionalci u raznim područjima, ljudi na moćnim političkim ili industrijskim pozicijama), pa blogeri i oni koji stvaraju sadržaj na raznim kanalima (vlogeri na YouTubeu i slični) te naposljetku kategorija mikro influencera, koja postaje sve utjecajnija u posljednje vrijeme zbog niche sadržaja i personaliziranijih odnosa sa sljedbenicima.

A što je dobro influencerstvo te tko je ipak najjači influencer svih vremena, otkrijte u tekstu naše kolumnistice Ive Biondić u ljetnom izdanju Storybooka

Foto: Profimedia