Erotičnost svoju moć crpi iz skrivenosti, ono što se ne vidi golica maštu i postaje predmet požude. Bilo da je u pitanju prostor ispod smokvinog lista, grudnjaka, ili jedan sasvim običan i u današnje vrijeme pod normalno otkriven ženski gležanj. Užitak proizlazi iz napetosti koju stvara skrivenost i tako je to od pamtivijeka. Eksplicitnost je zamijenila erotiku, a sve je javno i razgolićeno. Raskrinkavamo se i nudimo javnosti čak i u svojim najgorim izdanjima. Radimo to u maniri showbizz zvijezda iz glossy časopisa. I ne samo da igramo ulogu, već živimo za istu, odnosno za aplauz koji će pobrati u vidu količine lajkova.

Kako je Instagram društvo ubilo erotiku
Profimedia 


Erotika je imala nekoliko početaka svog kraja. Hipiji su je razdjevičili i sveli na prirodno, a osamdesete i devedesete dijelom vratile izgubljeni pijetet. Madonnina Erotica i korzet kojeg Jean-Paul Gaultier pretvara u simbol svog brenda kratko su golicali maštu javnosti. Zavodljivost svijeta MTV spotova počela se gasiti onog trenutka kad je ovaj TV kanal 1992. godine, baš kada izlazi Madonnina album Erotica, počeo s emitiranjem pionirskog reality showa 'The Real World'. A koliko je snažna moć voajerizma najbolje svjedoči činjenica da se ovaj reality producirao do 2013. godine što ga čini i najdugovječnijim.


Svijest o situaciji da je naš život simulakrum postojana je još od 1998. godine kada izlazi tragik komedije Thrumanov Show. Moć televizije u stvaranju simulakruma uspješnosti, no i realnog punjenja bankovnog računa kroz razgolićavanje svog života, vrlo brzo su prepoznali i celebrityji. No u ta vražja kola ukrcati su se prvo odlučili oni koji u tom trenutku nisu imali previše za izgubiti, budući im je karijera godinama slijedila silaznu putanju.

Kako je Instagram društvo ubilo erotiku
Story 

Kylie Jenner 2018. godine je osvanula na naslovnici slavnog Forbesa kao najmlađa milijarderka u povijesti. Svoj streloviti uspjeh u biznisu duguje upravo javnom razgolićavanju vlastita života.

V.S.

Foto: Profimedia