Vodeći lifestyle magazin Storybook u suradnji s Miva galerijom vina, zastupnicima jednog od najpoznatijih šampanjca na svijetu Veuve Clicquot, organizira dodjelu nagrada – Storybook Veuve Clicquot Business Woman Award u Hrvatskoj. Za prestižnu nagradu bori se šest natjecateljica, a naša regionalna  pobjednica sudjelovati će na završnoj večeri u pokrajni Champagne te se družiti s ostalim pobjednicama iz svijeta. Danas vam predstavljamo iznimu ženu, Hajdi Ćenan. Ona je izvršna je direktorica digitalne marketinške agencije DRAP. Nakon studija međunarodnog biznisa u Njemačkoj, svoje prve poslovne korake započela je u izdavačkoj kući EPH (sada Hanza Media), počevši kao pripravnik u sektoru prodaje, marketinga i promocije, i tijekom godina doguravši do pozicije Izvršne direktorice marketinga, te na kraju Direktorice turističkog izdavaštva. Nakon deset godina u medijskom biznisu upisala je Executive MBA na Cotrugli Business School i prešla u svijet digitalnog marketinga te je sad u agenciji DRAP zadužena za upravljanje poslovanjem tvrtke. DRAP je najnagrađivanija digitalna marketinška agencija, čije su kampanje čak dvije godine zaredom bile odabrane među najboljim kampanjama na cijelom svijetu, a u suradnji s agencijom Imago koja je vodila projekt Krila ljubavi, doveli su i prvog Canneskog lava u Hrvatsku. No DRAP je prvenstveno tehnološka tvrtka koja prati nove tehnologije i među prvima ih implementira. Najnovije područje kojim se bavi je i umjetna inteligencija (AI), prvenstveno deep learning, kompleksna tehnologija koja može riješiti mnoge operativne probleme tvrtki ako se zna pravilno primijeniti i implementirati. DRAP radi upravo na tome i u tijeku je nekoliko pilot programa s tvrtkama iz različitih područja (bankarstvo, telekom, retail, telemedicina itd.). S obzirom na to da ovaj dio biznisa misle proširiti globalno, bit će izdvojen u novu tvrtku kojoj će Ćenan biti suosnivačica. Hajdi Ćenan je i suosnivačica udruge PWN Zagreb koja je dio globalne organizacije koja promiče izvrsnost i žena i muškaraca pod motom “Advancing the way we work. Together”. (“Radimo bolje. Zajedno.”). Kroz pozitivne primjere i zdravu diskusiju žele podići svijest o tome da veća uključenost žena nije važna samo za njih, već donosi korist svima, i tvrtkama i državi i lokalnim zajednicama, što pokazuju i brojne studije. Rezultati se najlakše i najbrže postižu zajedničkim snagama, što je prepoznao i nemali broj muških članova, među kojima su i poduzetnik i investitor Nenad Bakić te britanski veleposlanik Andrew Dalgleish i švedski veleposlanik Lars Schmidt, koji su ujedno i počasni članovi udruge