Story radio
Početna Vijesti 26 prikaza 22. kolovoza 2015.

Naš poznati par odmara u svojoj oazi na jugu

jure i matija - editorial - 006

Naša uspješna modna dizajnerica i pjevačica Matija Vuica i njezin životni partner Jurica Popović ljetni odmor, kao i svake godine,  provode u rodnom Metkoviću. Ondje Matija ima obiteljsku kuću koju je uredila s posebnom pažnjom pa je postala njezina prava ljetna oaza u kojoj se odmara od užurbane zagrebačke svakodnevice.

- Svake godine u kolovozu dolazimo u Metković. U početku je to bio odmor, a danas vrijeme provedeno na jugu koristimo i za posao, za nove pjesme i projekte - kaže 57-godišnja Matija i opisuje svoju ljetnu dokolicu:

- Čim ujutro otvorim oči, skuham tursku kavu. Kako je moj dugogodišnji prijatelj otvorio kafić,koji svi zovemo 'kod Mete', ujutro odemo i tamo. Okupi se društvo pa zajedno provedemo i nekoliko sati tijekom kojih se nerijetko neprestano smijemo. Nakon toga s Jurom i našom prijateljicom Marinom odlazimo na jednu prekrasnu plažu nedaleko od Metkovića, koja nije komercijalna jer nema kafića, nego je mirna i tiha. Obožavam plivati, čim vidim more odmah mi je bolje. Možda zato što sam horoskopski Rak. Nakon kupanja i opuštanja na plaži, vraćamo se kući. Posebno sam ponosna na naš vrt koji izgleda kao botanički. Posadili smo puno cvijeća, penjačica, dva bora, a Jure je sagradio kamenjar u kojem rastu rajčice, timijan, majčina dušica, ružmarin... Kad smo u Metkoviću, posvetimo se prijateljima koje ne viđamo zimi, pa se navečer uglavnom sastajemo kod nas, gdje uz čašu vina i gitaru često dočekamo zoru. Iza kuće imamo voćnjak u kojem rastu šipak, vinova loza, kivi, limun, mandarine, a oko kuće lavanda, Judino drvo, kaki - otkriva dizajnerica, dodavši da njezinom malom raju čarobnu atmosferu daju efektni jastuci, posebno šivani baldahini i svijeće.

jure i matija - editorial - 039 | Author:
Jurica Popović i Matija Vuica

- Jako volim kuhati, ali kada sam na odmoru, kuham navečer. Baš sam neku večer ispekla kruh od heljde, pira, ječma i zobi. Društvo me je pozvalo van pa sam ponijela kruh, narezala sira i pršuta. Naš je odmor jako aktivan. Prošli tjedan smo i na predivnim lokacijama snimili spot za pjesmu 'Lunar', s Jurina novog  albuma - ističe Matija koja se nakon Metkovića uputila u Sarajevo gdje bi pogledala film 'Zvizdan' u kojem glumi njezina draga  prijateljica Nives Ivanković. Njihovim crvenim tepihom 'prošetale' su  i neke njezine haljine.

- Nezaboravan je i ove godine bio Maraton lađa, koji se tradicionalno održava od Metkovića do Ploča. Vozili smo se s olimpijskim veslačima veslačkog kluba 'Neretvanski gusar', brodom smo otišli do Pelješca u uvalu Divna - otkrila nam je omiljena 56-godišnja dizajnerica mnogih naših poznatih dama koja je od svog grada ovo ljeto, zajedno s Juricom Popovićem, dobila vrijedno priznanje 'Narona' - za promicanje kulture. Za kraj nam je svestrana Matija Vuica smijući se rekla da, kad ide u Metković, njezin Jure napuni automobil glazbenom opremom, a ona, pak, odjećom.